Help & Info

Verzending en levering


Meeste producten van TCGFAMILY zijn direct uit voorraad leverbaar. Hierdoor kunnen we je bestelling bliksemsnel verzenden. Bestellingen die je op werkdagen voor 16:00 uur plaatst en betaalt, worden doorgaans dezelfde dag nog verzonden. Zo kun je een dag later je bestelling al in huis verwachten!

Bij een bestelling vanaf € 50,00 wordt je bestelling binnen Nederland gratis verzonden!


Verzending door PostNL met tracking

Binnen de Europese Unie kunnen bestellingen ook per pakketpost door PostNL worden verzonden. Bij aankopen vanaf € 150 wordt je bestelling gratis verzonden naar België en Duitsland. Voor andere landen krijg je een flinke korting op de verzendkosten bij aankoop vanaf € 150! In het onderstaande schema staan de prijzen per land en per prijs. Het eerste tarief geldt bij aankopen tot € 150, en het tweede tarief geldt bij aankopen vanaf € 150. PostNL pakketzendingen worden altijd verzonden met Track&Trace. Het kan soms even duren voordat de Track&Trace link werkt. Werkt de link de volgende ochtend nog steeds niet? Neem dan contact op met de klantenservice.

Bestemming
Normaal
      € 150+
Gratis vanaf
België
€ 9,95
gratis
€ 150
Bulgarije
€ 39,95
€ 29,95
€ 600
Cyprus
€ 29,95
€ 19,95
€ 450
Denemarken
€ 19,95
€ 9,95
€ 300
Duitsland
€ 9,95
gratis
€ 150
Estland
€ 19,95
€ 9,95
€ 300
Finland
€ 24,95
€ 14,95
€ 450
Frankrijk
€ 14,95
€ 4,95
€ 300
Griekenland
€ 29,95
€ 19,95
€ 450
Hongarije
€ 19,95
€ 9,95
€ 300
Ierland
€ 24,95
€ 14,95
€ 450
Italië
€ 14,95
€ 4,95
€ 300
Kroatië
€ 24,95
€ 14,95
€ 450
Letland
€ 19,95
€ 9,95
€ 300
Litouwen
€ 19,95
€ 9,95
€ 300
Luxemburg
€ 14,95
€ 4,95
€ 300
Nederland
€ 5,95
gratis
€ 50
Oostenrijk
€ 14,95
€ 4,95
€ 300
Polen
€ 14,95
€ 4,95
€ 300
Portugal
€ 14,95
€ 4,95
€ 300
Roemenië
€ 29,95
€ 19,95
€ 450
Slovenië
€ 29,95
€ 19,95
€ 450
Slowakije
€ 19,95
€ 9,95
€ 300
Spanje
€ 14,95
€ 4,95
€ 300
Tsjechië
€ 14,95
€ 4,95
€ 300
Zweden
€ 19,95
€ 9,95
€ 300


Niet thuis bij levering

Als je niet thuis bent wanneer het pakketje geleverd wordt probeert de bezorger het bij een buur af te leveren. Als dit ook niet mogelijk is, of als je gekozen hebt voor het afhalen van je bestelling bij een afhaalpunt, dan gaat het pakketje naar één van de (dichtstbijzijnde) afhaalpunten. Hier kun je het pakketje zelf ophalen. Gebeurt dit niet binnen een week, dan komt het pakket retour naar ons. In zulke gevallen nemen we contact op voor het opnieuw verzenden van de bestelling. Vaak ben je hier extra verzendkosten aan kwijt. Besluit je op dat moment de bestelling te willen annuleren dan kan het zijn dat een deel van het betaalde bedrag ingehouden wordt om de verzendkosten die al gemaakt zijn door TCGFAMILY te vergoeden.

 

Zelf je bestelling afhalen TCGFAMILY in ‘S GRAVENMOER of ULICOTEN

Je kunt je bestelling ook natuurlijk zelf komen ophalen in onze winkel. Enkele uren na het plaatsen van je bestelling ligt deze klaar om af te halen. Als je vóór 14:00 de bestelling hebt geplaatst, kun je hier dezelfde dag nog voor langskomen. Zodra je bestelling klaar ligt bij de balie sturen we je een mailtje. Dan weet je precies wanneer je bestelling klaar ligt om opgehaald te worden.

Retourvoorwaarden


Bij een aankoop op afstand kun je een product binnen 14 dagen van aankoop retourneren.


Voorwaarden retour

Je kunt van een product binnen 14 dagen aangeven dat je deze wilt ruilen of retourneren. Het product dient dan wel compleet te zijn en in oorspronkelijke verpakking te zitten. Producten die beschadigd zijn of waarvan de verpakking beschadigd is of incompleet zijn, kunnen niet geretourneerd worden. Tenzij het een consumenten aankoop op afstand betreft, dan zal er in dit geval een bedrag gerekend worden dat benodigd is voor de afprijzing.


Verzendkosten

Nadat je hebt aangegeven het product te willen retourneren, heb je 14 dagen de tijd om het retour te sturen.
Eventuele kosten en het risico van het retour zenden zijn voor jouw rekening. Indien het product beschadigd of incompleet is kan er mogelijk een schadevergoeding in rekening worden gebracht. De verzendkosten die u aan ons heeft betaald krijgt u na retourzending weer terug. Tenzij de initiële aanschaf uit meerdere producten bestond en je maar een deel retourneert.
Indien het totale bedrag van de bestelling aanvankelijk hoger was dan de minimale grens voor gratis verzending, maar door de retournering van een deel van de producten hier onder komt te vallen, worden de verzendkosten verrekend met het uit te betalen bedrag voor de geretourneerde producten.


Aanmelden retour

Het is handig als je contact met ons opneemt voordat je de retour opstuurt, maar dit is niet verplicht. Zorg er wel voor dat je bestel- of factuurnummer in de doos te vinden is. Je kunt eventueel aangeven waarom je de bestelling retour stuurt.


Retouradres

Afdeling Retouren
TCGFAMILY
Bieselaar 21
5109BA ‘S Gravenmoer


Terugbetaling

Je ontvangt het aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending, uiterlijk binnen 14 dagen (vanaf het moment dat de retourzending bij ons bekend is) terug via dezelfde betaalmethode als die gebruikt is voor het afrekenen van de bestelling. Indien gewenst kan er in overleg ook gekozen worden voor winkeltegoed of een andere betaalmethode voor de terugbetaling.


Automatisch retour

Als je niet thuis bent wanneer het pakketje geleverd wordt probeert de bezorger het bij een buur af te leveren. Als dit ook niet mogelijk is, of als je gekozen hebt voor het afhalen van je bestelling bij een afhaalpunt, dan gaat het pakketje naar één van de (dichtstbijzijnde) afhaalpunten. Hier kun je het pakketje zelf ophalen. Gebeurt dit niet binnen een week, dan komt het pakket automatisch retour naar ons. In zulke gevallen nemen we contact op voor het opnieuw verzenden van de bestelling. Vaak ben je hier extra verzendkosten aan kwijt. Besluit je op dat moment de bestelling te willen annuleren dan kan het zijn dat een deel van het betaalde bedrag ingehouden wordt om de verzendkosten die al gemaakt zijn door Bazaar of Magic te vergoeden.


Uitzonderingen

Conform de Europese regelgeving betreffende producten die op maat zijn gemaakt of naar hun aard niet kunnen worden teruggezonden, zijn digitale producten en producten met digitale componenten, zoals gepersonaliseerde kaarten of codes voor digitale registratie, uitgesloten van het herroepingsrecht. Dit omvat producten die na aankoop digitaal geactiveerd of geregistreerd kunnen worden. Wij adviseren klanten om hun aankopen zorgvuldig te controleren voordat zij een bestelling plaatsen.


Business to Business

Deze retourvoorwaarden zijn enkel van toepassing op consument aankopen en zijn niet van toepassing op B2B (business to business) verkopen.

Faq

Hier kun je een aantal veelgestelde vragen en de antwoorden daarop vinden. Hopelijk vind je hier je antwoorden, anders verwijzen we je door naar onze ‘contact’ pagina.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?

Je kunt je bestelling niet meer wijzigen nadat je hem hebt geplaatst. Wij kunnen je bestelling nog wel aanpassen. Mocht je iets aan je bestelling willen aanpassen, dan moet je contact opnemen met ons zodat we voor jou je bestelling kunnen aanpassen.

Zolang je vorige bestelling nog niet verwerkt is, is dat zeker mogelijk. Als je een nieuwe bestelling plaatst terwijl er nog een andere bestelling van je in het systeem staat, dan kun je er voor kiezen om deze samen te voegen. Je kunt dan je bestelling op de gewone manier uitvoeren, met één klein verschil. Als er nog een bestelling open staat, staat er bij verzendmogelijkheden, naast de gewone mogelijkheden, ook de mogelijkheid om je bestelling gecombineerd te verzenden. Als je deze mogelijkheid selecteert, dan wordt je nieuwe bestelling automatisch toegevoegd aan je oude bestelling. Let hier bij wel op dat de openstaande bestelling dezelfde verzenddatum moet hebben als de te combineren bestelling. Een voorverkoop bestelling en een niet-voorverkoop bestelling kunnen bijvoorbeeld niet gecombineerd verzonden worden en deze mogelijkheid zal in dit geval dan ook niet bij verzendmogelijkheden staan.

Als je producten uit de voorverkoop bestelt, krijg je die geleverd zodra de producten beschikbaar zijn. De release datum van deze producten staat altijd in de productbeschrijving aangegeven. Bestel je voorverkoop en normale producten op hetzelfde moment? Dan wordt je bestelling pas verzonden als alle producten beschikbaar zijn. Als je de normale producten eerder wilt ontvangen, dan moet je twee verschillende bestelling maken – eentje voor de normale producten, en eentje voor de voorverkoop producten.

De ontvangen betalingen op onze bankrekening worden dagelijks op de site bijgewerkt. Houd er rekening mee dat een betaling via een bank anders dan de KNAB bank minimaal één werkdag nodig heeft om bijgeschreven te worden op onze bankrekening. Betalingen verstuurd op vrijdag worden dus meestal maandag op onze bankrekening bijgeschreven.

Op onze website kun je gebruikmaken van de volgende 8 betaalmethoden:

  1. iDEAL
  2. PayPal
  3. Creditcard (Mastercard en Visa)
  4. Afterpay
  5. Klarna
NIEUWE SET FABLED!

5.0 Rating • 100+ Reviews